Say Yes
Egy esküvő fotós olvasónk hívta fel a figyelmünket egy kifejezetten jópofa alkalmazásra. A Say Yes nevet kapta és egyszerre lehet nagy segítség a házasulandóknak és a szolgáltatóknak egyaránt. Aki követi a Záridő cikkeit az már tudja, hogy én nyitott vagyok minden újdonságra és ez az alkalmazás bizony még nagyon új, csak mostanában indították útjára. Nosza hát, itt a nagy lehetőség, hogy bemutassunk egy friss fejlesztést, gondoltam én, és mindjárt tollat, pontosabban billentyűzetet ragadtam és megkerestem a céget. Bacsy Gergő app manager-el beszélgettem a Say Yes-ről.
– Mi az a Say Yes alkalmazás?
– A Say Yes egy új, ingyenesen letölthető esküvői mobilalkalmazás, amely többek között az esküvői szolgáltatókat hivatott összegyűjteni. Az applikációban kulcsszó, megye, város, értékelés illetve foglaltság alapján tudnak keresgélni a házasulandó párok. Ezen felül esküvői visszaszámlálóval, teendő és vendéglistával szeretnénk még hasznosabbá és élvezhetőbbé tenni alkalmazásunkat.
– Honnan jött az ötlet, hogy hiánypótló lehet egy ilyen alkalmazás?
– Több oldalról jött az ötlet, amelyek valamilyen szinten talán össze is kapcsolódnak. Egyrészt a mai rohanó világban már szinte mindent applikációkon keresztül intézünk, legyen szó bankolásról, csekkbefizetésről, szállásfoglalásról, vásárlásról, pontgyűjtésről, ételrendelésről vagy akár számlázásról. Akár használunk ilyen appokat, akár nem, mindegyik egy-egy hasznos funkcióval hivatott megkönnyíteni a mindennapjainkat. Miért ne lenne egy olyan applikáció, amelynek a legfontosabb funkciója nem más, mint hogy megkönnyítse a Nagy Nap szervezését? Miért ne lenne egy olyan applikáció, amely tematikusan összegyűjti az esküvői szolgáltatókat? Félreértés ne essék, az applikáció nem szervezi meg helyettünk az esküvőt, nem váltja ki az emberi tényezőt, csupán segít abban, hogy rátalálhassunk a legmegfelelőbb szolgáltatókra, akik ott lesznek mellettünk az esküvőnk napján.
A kezdeményezés másik oldala pedig az, hogy manapság már teljesen más módon lehet elérni illetve megszólítani a menyasszonyokat, vőlegényeket, mint 2, 3 vagy akár 5 évvel ezelőtt. Ami akkor ment, ma már nem feltétlenül biztos, hogy menni fog. Véleményem szerint a korral haladnunk kell, fel kell ismerni, ha változnak a dolgok, reagálnunk kell ezekre a változásokra, igazodnunk kell a piachoz.
– Mekkora csapat dolgozik az alkalmazáson?
– Az applikáción jelenleg öten dolgozunk, a fejlesztőktől az ügyfélkapcsolati menedzserig.
– Csak mobil alkalmazás programozására szakosodott informatikusok dolgoznak az alkalmazáson vagy az esküvőkkel kapcsolatos különböző szolgáltatási területekről is vannak szakemberek, akik hozzá adják a kreativitásukat?
– Nagyon vegyes a csapatunk, ugyanakkor mindenkinek van tapasztalata az esküvőkben illetve azok szervezésében. Van köztünk esküvői szolgáltató, menyasszony, feleség, férj és a teljesség kedvéért vőlegény is. 😊
– Hogyan tud egy szolgáltató csatlakozni a projekthez?
– A szolgáltatók egyszerűen és gyorsan, egy online admin felületen tudnak e-mail címmel illetve jelszóval regisztrálni, majd ezt követően szabadon tudnak feltölteni magukról minden adatot, legyen szó képekről, közösségi média felületekről, közvetlen kapcsolati adatokról (telefonszám, e-mail cím, weboldal) vagy akár bemutatkozó szövegről. Ezt követően az admin jóváhagyása után kerülnek ki a szolgáltatók az applikációba.
– Milyen költsége van egy szolgáltatónak a regisztrációval kapcsolatban?
– A szolgáltatói regisztráció díja 10.000 Ft+Áfa, amely a regisztrációt követően 2020. december 31-ig tart. Aki augusztusban regisztrál, annak 2021-ben a teljes naptári évre szintén 10.000 Ft+Áfa lesz a regisztráció éves díja.
– A regisztrációs díjért cserébe mit kapnak a szolgáltatók?
– A regisztrációs díjért cserébe a szolgáltatók korlátlan adatfeltöltést valamint 2021-et tekintve egy egész éves megjelenést kapnak egy új, országos lefedettségű mobilapplikációban. Nincsenek általunk szabott korlátok, megkötések, sem különböző rejtett költségek vagy közvetítői jutalékok. Ezen felül magát az applikációt folyamatosan népszerűsítjük valamint a regisztrált szolgáltatókról folyamatosan posztolunk majd a nemrég indult Facebook illetve Instagram oldalunkon.
– A Say Yes egy találka pont az ügyfél és a szolgáltatók között, vagy ennél sokkal több, akár egy közösség? Terveznek szolgáltatói találkozókat, szakmai eszmecseréket?
– Lényegében igen! Egy 21. századi kapcsolódási pont, hiszen a házasulandó párok és a szolgáltatók közti találkozást illetve kapcsolatfelvételt reformálhatja meg. A különböző applikációkat használók tábora egyre nagyobb, bízunk benne, hogy az applikációkat használó menyasszonyok tábora is növekedni fog, amely előbb utóbb közösséget formálhat. Mi mindent megteszünk azért, hogy ez mihamarabb megvalósuljon és hogy a Say Yes egy meghatározó brand legyen a hazai esküvői szektorban. Ha kialakult a közösségünk, később szeretnénk teret biztosítani különböző találkozókra, azonban ez még a jövő zenéje.
– Készülnek szolgáltatókkal a szolgáltatóknak? Gondolok itt marketing esetleg jogi támogatásra.
– Egyelőre az applikáció piacra történő bevezetése a legfontosabb, a későbbiekben tervben van a szolgáltatók más módon történő támogatása, segítése.
– Milyen platformokra tölthető le az alkalmazás? Használható webes felületen is?
– Az applikáció csak iOS illetve Android operációs rendszereket használó készülékekre tölthető le.
– A házasulandók részére szükséges regisztráció? Számukra ingyenes az alkalmazás használata?
– A házasulandó pároknak nem kell regisztrálniuk, ingyenesen tölthetik le illetve használhatják az applikációt. Teljesen díjmentesen férhetnek hozzá a Say Yes összes funkciójához.
– Nagyon izgalmas projektnek érzem ezt az alkalmazást. Kíváncsian várom a fejleményeket. Addig is nagyon köszönöm a beszélgetést és további sok sikert kívánok!
– Köszönjük a megtisztelő érdeklődést a Say Yes iránt!
Természetesen, még a beszélgetésünk előtt letöltöttem az alkalmazást a telefonomra, hogy megismerjem egy kicsit. Kifejezetten intuitív, könnyen használható, tetszetős grafikával. Szerintem mindenképpen érdemes egy próbát tenni vele, hiszen a közösségnek nagy ereje van és az egyes szolgáltatók még értékelhetők is, ami hosszú távon akár a piac tisztulásában is segítséget jelenthet. Ehhez persze használni kell az alkalmazást csak úgy, mint az összes többi közösségi alkalmazást. Azok sikere is a közösségben rejlik.
A Say Yes weblapját eléritek ide kattintva!
A Say Yes Facebook oldalát eléritek ide kattintva!
A Say Yes Instagram oldalát eléritek ide kattintva!
Szöveg: Roszberger Bandi